bernerhagen

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Ann-Christin Silensjö - 14 april 2009 18:57

Är det bara jag som håller på att bli helgalen på alla telefonförsäljare, som ringer, jag har haft min telefon spärrad i Nix förut, jag visste inte att man skulle göra om det efter 2 år, så jag fick ringa telia och fråga vad som har hänt, det var då hon upplyste mej om att man bör förnya innom 2 år, om man fortfarande vill vara spärrad mot insamlingar, telefonförsäljare och så var det något mer...minns inte...jag blir så jädrans irriterad, kanske man håller på ute i rabatter eller dyligt, jordig och dan om händerna, så ska man skynda sig till telefonen torka av händerna och suck....i andra änden hör man en klingande röst  - hejsan är det Ann-Christin, vad trevligt...själv studsar man på stället...nästa replik...vi tänkte bekräfta att din adress stämmer...-vi ska skicka dej en present!...

en present?...

då brukar jag säga...

-jag vill inte ha någon present som jag måste betala för

- en present är en gåva ...hej och tack...klick..

ja så otrevlig är jag, men vad ska man göra då?? de driver en till vansinnet ju...så idag ringde jag Nix igen 020-277000 så nu får vi hoppas de stillar sig igen...           

idag har jag fått mina nya Narrhuvor, har nyss planterat dem, det är sååå roligt (-.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards