bernerhagen

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Ann-Christin Silensjö - 22 januari 2010 13:27

   jag ska åka till Karlstad nu, Rickard ska vara kvar till på måndag iallafall, han ringde och var ledsen   alla som har barn vet väl hur det funkar på ett mammahjärta...det var ju som att vrida på en kran...  det spelar ingen roll hur gamla barnen är, så är det sina små ändå,

pappa får åka hem idag så han åker med oss hem sen i kväll, vi fick ta datorn med till Rickard, kanske han får annat att tänka på, han har fått morfinsprutor i natt, kräkts lite, men han får fortfarande pencelin i droppet, han äter o dricker lite dåligt, men han vågar ju inte för då spyr han, de har öppnat honom från naveln och ner, lika som de gjorde på mej när de tog bort livmodern, men det är 5 v. sen nu så mitt är ju läkt, jag skojade med honom igår, jag sa då är vi ju lika du o ja Rickard,

ja så tokigt det kan bli, jag förstår ändå inte riktigt varför de öppnade där, men men...

jag har varit och vet.besiktat hundvalpen Gilling idag ha ska åka till sitt nya hem på söndag, det blir kul för honom, men han är lite som min nu, så visst känns det, men det blir säkert bra...

jag har börjat planera om och delat mina narrhuvor, har bara hunnit med Eriantha som den heter, den är underbart vacker, den blommar nu...

nej nu har jag utfodrat Christian o Robert (2 av våra pojkar) de har varit här sen igår, nu har de ätit klyftpotatis och snitsel, så nu ska jag dra iväg, det tar 1 timme drygt till Karlstad...ha de gott mvh Anki

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards