bernerhagen

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Ann-Christin Silensjö - 23 januari 2011 22:28

idag har vi borstad Berner sennen töserna, jösses vad de fäller, det ser ut som man har ryckt raggen av en hel elefant innan man är klar, men det är skönt när det är gjort, sen badade vi dem, Tove (Gråhunden) fick sej ett dopp hon med, "linus" badade han med, så han är ren och snygg nu när han snart ska hem. just nu sitter jag och tar en kopp kaffe, är faktiskt rikitgt nöjd med mej själv, jag har gjort massor idag. Igår hade jag en botten dag, jag trodde hela kroppen skulle värka sönder, ja sa till gubben igår det blir snö imorgon, inte kom det mycket med snöade gjorde det , satt och funderade lite, gubben har åkt och jobbat natten så här är allt lungt och tyst, undrar var jag ska ha valplådorna ifall alla 3 har tagit sig, vilket förstås vore underbart kul, hm...ja ja det löser sig nog, jag satt och funderade på namn till de små, men så fick jag hejda mej, vi får ta en sak i taget...

har gjort om hemsidan till Bellsingers kennel, vi tog bort den från passagen och gjorde en helt ny, den blev riktigt fin, adressen är nu www.bellsinger.se 

vi har plockat in en del pelargoner, det börjar spira så fin i dem, även i Änglatrumpeterna sticker det redan, underbart...  

ha det gott / Anki


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards