bernerhagen

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Ann-Christin Silensjö - 20 mars 2011 18:42

            hejsan

nu har jag äntligen fått tid att ta kort på de små, kanske inte så mycket att se, men för mej är de det underbaraste som finns, och givetvis det vackraste som finns  

det börjar rätta sig till här nu, Elvira som miste sin enda valp, fick ju adoptera en liten Tricolorhane av Dezzy, jag tror det var det bästa vi har gjort, jag var lite orolig i början, men det fungerar jättebra, hon är "mamma" så mycket det bara går   

Elviras mjölk har rättat till sig för bara 1 valp, så juvret är inte alls så spänt nu,

lilla kraken Dezzy har vi fått ner febern på, vi sätte in Vetrimoxin igår kväll efter flera samtal med vet. febern steg igår från 39,9 till 40,2 gissa om jag fick panik...

imorse var tempen på 39,5 så det var en som en stor gråsten som föll från mitt hjärta, lukten har blivit bättre, efter alla baden föningar och medicin, idag kom det ut en moderkaka med hela navelsträngen på, så kanske var det så att det var den, hon är pigg o allert ialla fall,  äter o dricker gör de alla 3, och vägt de små har vi gjort och det är ok på alla ,Elvira har vi nyss badat, och installerat henne och lilla valpen i ny vallåda, Blossom och de små fick en större valplåda igårkväll, så nu ska Blossom badas, Dezzy har fått en stor valplåda från början så det är lungt hos dem. ha de gott/Anki


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards