bernerhagen

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Ann-Christin Silensjö - 13 maj 2011 22:01

idag har valparna börjat flytta hem, det har åkt 4 st. idag, 1 åker imorgon, sen rullar det på...suck...ja så är det, man tänker när man sitter där med de små grynen när de är nyfödda, å vad skönt imorgon är de tex 2 dagar, tänk om de vore 1 v. snart, då känns det mer stabilt liksom, man är ju så rädd att något ska häna dem, att de inte äter tillräckligt och så, men sen när första veckan har gått, då rusar tiden iväg, och nu sitter vi här , med 2 underbara fina kullar som är flyttfärdiga, ja där fick man för att man önskade att det skulle gå 1 V. så snäpp så blev de 8 v. vart den tiden har tagit vägen vet inte jag, men vi har tagit vara på tiden denna gång verkligen, jag har lekt och gosat och njutit varje timme på dygnet, det har varit en tuff tid, med så många, men vi är många i familjen och vi har fixad det fint tycker jag, det har varit fullt ös, men det har varit och är jätte jätte kul, bra hem har de fått, fina människor, allt känns jättebra, så vad mer kan man begära, nu ska jag bada lilla Jarak som ska åka hem imorgon, ha de gott /Anki

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards