bernerhagen

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Ann-Christin Silensjö - 27 juni 2011 22:08

idag fyller jag år (-: det har varit en rolig och trevlig dag,

vi har även börjat och slå vallarna till hö, Stefan började slå igår, så nu får vi hoppas att vädret håller sig.

Vi har varit och köpt lyktstolpar som vi ska sätta upp 2 på baksidan , 1 nere vid vägen och 1 härinne till, så nu blir det ljus i guds hus   

Karola grannen är på förlossningen, så vi väntar med spänning på när den lille kommer.

Vi har ökat ut för hundarna, stolpat o stängslat, det blir riktigt bra, det värsta är när man ska ögla på nätet, man får jädrigt ont i händerna, och eftersom mina händer redan är onda o stela så blir det lite pillemariskt kan man säga, men riktigt bra blir det...    

Saga har inte kommit i löp ännu, men vi väntar med spänning,

ja jag går i "måste ha häst igen tankar" har ringt på några, men nja...2 Fjordingar som jag hade köpt utan att blinka, var redan sålda, det grämer mej fortfarande, jag tål inte ens att tänka på det, men så är det när man inte får ändan ur vagnen...  

vi har varit utan hästar i 6 år nu, har haft häst sen jag var liten, och lovat mej själv att inte skaffa mej nån mer, men nu har det blivit så här...tokigt...

jag vill ha en Fjording eller en Nordsvensk bruks tror jag, eller 2 såklart, ja det är så ja ska ha...  

höll på att glömma det allra viktigaste Cavalier king Charles spaniel hanen ÄLVLJUNGARNAS CHRISTOFFER ROBIN "LINUS" far till våran G och J kull har varit och tagit sitt 8 års intyg på hjärtat UA, det är riktigt riktigt kul och bra förståss

ja det var allt för idag ha de gott mvh Anki  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards