bernerhagen

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Ann-Christin Silensjö - 7 juli 2011 20:45

                  Iochroma (tror det stavas så) även kallad "mini änglatrumpet" jag är väldigt glad i just dessa underbara blommor, 2 av dem är i sin prakt just nu, de är lite lika vanliga änglatrumpeter på det att när de ska till att blomma så fäller de en hel del av sina blad.

Den röda och den blåa är dryga 2 m höga, den röda har bara börjat blomma, det är alldeles smitfull i knopp, men en del har slagit ut, så idag var jag tvungen att plåta lite  

Gersemi, Saga och Elvira fick också hänga med på ett kort

Madde på Runezzaz kennel har fixat till det så fint här på vår blogg...vi bugar och tackar Madde för det   

ja så har det gått sönder något i höpressen idag, så det är stopp, vi har 3 strängar kvar på järdet så det är väl rätt ok ändå, men så jädrans typiskt att det ska krångla

sen en annan sak...jag fattar inte detta men  när jag läser själv vad jag skrivit så här efteråt så ser jag lite stavfel och så   men oftast går det undan när jag skriver, men nu har flera påpekat för mej att jag får skärpa till mej  skämt åsida, men tydligen finns det några av mina goa vänner som får sig ett gott skratt ibland, och undrar hur det är med den svenska gramatiken   

              nu ska jag åka till mor o far dricka en kopp kaffe o äta rabarberpaj

                      det låter väl alldeles utmärkt ha de gott/Anki  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards