bernerhagen

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Ann-Christin Silensjö - 10 augusti 2011 17:54

bbbbrrrrr....idag är det riktigt regnigt o blåsigt ett riktigt ruskeväder, och svinkallt, det är bara 10 g ute.

imorgon har de lovat finare väder,

igår var vi ute och åkte hela dagen, stefans bror o svägerska hämtade oss vid 9.30 och vi var inte hemma förrän vid halv sju på kvällen, det var riktigt roligt, mamma passade hundarna så det var lugnt,

Saga verkar vara dräktig tycker jag, det ser så ut ialla fall, men det vet man inte, jag har blivit "lurad" förr   hon har ätit dåligt nu några dagar och igår spydde hon, men hon åt faktiskt riktigt bra imorse.

idag har jag bakat stora Amerikanska muffins med massor med stora chokladbitar i som vi ätit med vaniljglass, först åt vi Älggrytbitar med potais o gräddsås, grabbarna gillar det, de kom hem efter jobbet,

jag blir så rastlös när det är sådant här väder, just då vill jag göra allt UTE.. ungefär som när man inte har nått vatten, om de fixar med ledningen så man har strömavbrott te x, hur många gånger är man inte och rycker i kranen då....

men har fått städat lite och fixat med blommorna inne.

det fungerar bra med den nya "killen" som flyttat hit, det är ju skönt, man vet ju aldrig när man tar hem en vuxen hund, han fyllde ju 2 år i juni, men han är duktig och genomtrevlig,  jag funderar på om jag ska ta och baka bullar kanske...

                                    ha de gott   mvh Anki

korten är på Campanards Blossom  och hennes valp Bernerhagen's Silje som är lite blöt efter regnet         

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards