bernerhagen

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Ann-Christin Silensjö - 18 augusti 2011 09:01

denna dag är en underbar vacker dag...solen lyser, det är redan 17 g i skuggan kl 09.05  

igår var jag och Pärla ute på en skogsritt, vi hoppade över dike 2 ggr... mina planer var att gå ner i diket på sidan och över   men på något vis blev det ändrade planer, så i stort sett från stillastående, så HOPPADE vi  men det gick fint, vid nästa dike var jag beredd...samma där   det var faktiskt riktigt roligt

Annelie o Filippa har varit här sen i måndags de for hem i går, Annelies Cavalier hane från Australien kommer idag torsdag, han är tricolor och 4 år och champion i Australien, så det ska bli spännande att åka ner och kika på honom, spännande spännande...

vi har plockat kantareller en del, men det är lite klurit i skogen nu, både att gå och plocka kantareller och rida, jag gillar att rida rakt ut i skogen och leta stigar ...men  nu   har ju jakten på råbock börjat, så man får hålla i hatten  

Sagaskruttan äter inte ännu, har fått i henne lite smörgås med skinka...kraken, imorgon har hon gått 4 v.  

jag har en annan kul grej att berätta, men jag tar det nästa gång, jag har inte riktigt smält det själv, men otroligt glad o tacksam     

ha de gott  kram på er/Anki  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards