bernerhagen

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Ann-Christin Silensjö - 19 augusti 2011 17:57

ibland så vill man mer än man kan...

jag hade turen och fick vara ung för några dagar    

plockade kantareller, var ute och red...allting var så jädrans kul...

men oj glömde bort att lederna var skrot...  

 

men allt blir så bra och lätt när man har kul, detta med hästarna var verkligen "skitkul", men får sakta ner lite...men jag ska klara det...jag ska verkligen klara det, ja att fortsätta rida menar jag, men kanske inte varje dag...

men får passa på innan kylan kommer för då får Anki ändå sitta inne på värmedyna hela dagarna...  

Saga matvägrar fortfarande den lilla skruttan, så idag har vi handlat hem små burkar hos vet. med AD hette det, och Royal Canin bebismat, så får vi se om det funkar,

goa snälla underbara Blossom har varit hos vet. idag och de har tagit tandsten på henne, det var skönt att få det gjort, alla tänder fasta och fina, jag är så himla dålig på att borsta deras tänder, det är inte så lätt med deras små "råttmunnar" att komma åt, men jag SKA bli bättre, jag har köpt tandskrapa och tandborstset,  för ett tag sen...jag ska skärpa mej nu, ja det ska jag

våran nya kille Teddy tror att Blossom är sjuk eller något, han pysslar noga om henne efter att vi kom hem, han ligger tätt intill och tvättar henne lite på huvudet och så, han är så söt

har varit och kikat till Sofia systerdottern, snart ska bebisen komma, men allt var bra med henne, jag hade köpt en liten stol liksom, som den ska ha när den blir större, en matstol  , den var från 6-36 mån. man kunde fästa den på en vanlig stol, den var hur smidig och bra som helst, jag har aldrig sett en sådan förut, det är ju alltid besvärligt när man har en sådan liten parvel, när man åker till någon, som inte har smått själv och har en barnstol vid bordet, denna blev helt platt när den var ihopfälld, den var i mjuk tyg med nalle puh på, suverän grej tyckte jag ...ha de gott så länge /Anki


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards