bernerhagen

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

länge sedan sist

Av Ann-Christin Silensjö - 4 januari 2012 20:00

himmel o pannkaka, här rusar tiden på som om den inte har vett på annat   bäst att hänga med...

sist var det julafton, nu har det varit jul och även nyår, så det blir att önska er alla en riktigt god fortsättning på nya året   

vi har gjort massor här, och har massor med ideer kvar, men jag tror vi får ta det lite lungt, så Stefan hinner med i vändningarna 

vi har i alla fall tagit nya kort på hästar och hundar, tar några i taget och sätter ut,

ridbyxorna jag beställde till Filippa kom idag 2 av 3, fast jag betalat för 3, det stod inte ens rest utan de var bara inte med...morrr....då blir man inte glad, men det får jag försöka fixa

jag har så himla mycket att skriva om så jag får nästan skrivkramp  , jag vet inte riktigt vart jag ska börja

jag har ett nyårslöfte...   sluta röka, ja just det...det går...väl...men ja jag har klarat det ännu, så vi får se hur det går...

jag har handlat mej massor av nya kläder  

och jag har betalat min biljett till på lördag, jag och Inger på Bellsingers kennel ska ta tåget till my dog och bara kika och ha det mysigt, det ser jag verkligen fram emot

ja jag tror det får räcka för idag, måste sätta fart nu med allt    ha de gott till nästa gång mvh Anki

idag får det bli nya kort på Bernerhagen's Katitzi 3 ½ mån.

     
Mimmidalens Sweet Nice Flower "Dezzy" 5 ½ år

       

Bernerhagen's Gersemi

           

lilla Gersemi är hemsk att ta kort på, man får vara glad om man får något kort på henne, oftast ser hon livrädd ut och ja jag vågar inte ens säga vad hon ser ut som, men hon är så himla fin annars, men det går verkligen inte att ta bra kort på henne, men så är det med vissa  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Silensjö - 22 oktober 2022 21:24

ja vi har fått valpar här nu lilla Inova fick 8 st.   helt fantastiskt   Juni väntar valpar i slutet av månaden och har blivit rejält rund om magen    så spännande Vi har gjutit och målat en hel del till Halloween i år faktiskt, vi gjuter ju i...

Av Ann-Christin Silensjö - 6 maj 2021 21:30

ja nu är vi i maj redan. jösses vad tiden går      här är full rulle som vanligt, vi är i full gång med "vårsådden" här, hoppas det gror o tar sig här på Bernerhagen många planer på g      just nu har vi Bellamis 3 små här de är 4,5 v nu o...

Av Ann-Christin Silensjö - 1 april 2021 10:55

Vill börja med att önska er alla en rintigt fin o Glad Påsk, ja tror att vi behöver det allihopa idessa tider      ja här är det full rulle som vanligt, inte mycke tid över för att uppdatera bloggen    Nu har alla valpar åkt, och kvar är Wil...

Av Ann-Christin Silensjö - 25 januari 2021 19:08

Allt rullar på här på Bernerhagen, de små växer och vi lever just nu i en "valp bubbla"  av lycka en helt underbar bubbla kan jag lova      dessa små är snart 4 v           sen har vi Destimorias små juveler       och sist Olivias...

Av Ann-Christin Silensjö - 10 januari 2021 14:56

Idag har solen varit framme   så härligt, här rullar allt på som vanligt, Puppy o valparna mår fint, det har varit lite oroligt men nu är allt ok här, bara maten kommer igång o alla går upp så känns det bra, och nu kan vi andas ut här känns det som...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards