bernerhagen

Alla inlägg under februari 2012

Av Ann-Christin Silensjö - 4 februari 2012 19:52

BBBRRRRrrrrr  jösses va kallt det är , vi har -18 nu...nej detta gillar jag inte

Stefan går sista skiftet idag, går av i kväll, det ska bli kul, då ska vi fortsätta på övervåningen , nu ska det sågas i väggar, läggas tak, dra ström, spacklas, målas och massa massa annat 

idag har vi varit hos Therese och hälsat på lilla Nellie   , Sofia och Liam   var också där, det är så himla roligt med dessa små   

jag har nästan gjort klart mina Lovikka vantar...jösses vad snygga de blev, jag blev faktiskt lite impad själv, att jag kunde åstakomma något sådant,

har även shoppat lite idag, köpt några faktiskt jättefina rosor   konstgjorda men bedårade, jag är jätteglad för dem,

just nu har jag fått en ide som jag inte riktigt kan komma till sans med 

det kittlar i magen och jag kan inte sluta tänka på det, jag ska ta och fundera vidare på saken, så ska jag berätta senare, när jag vet om det är genomförbart, men då behöver jag en spjälsäng först, för att kunna gå vidare med iden... 

en kväll just när det började mörkna, var jag ute, ja det var när vi varit på promenad med Teddy

 

, när jag harde kameran med mej, då var det två   flygplan och körde mot varann 

 

nej nu ska jag ta mej en kopp kaffe  idag har jag varit rökfri  i 35 dagar , jag är mycket glad för det          

ha de gott i kylan  och va rädda om er, ha en fin lördagskväll mvh Anki

 

Av Ann-Christin Silensjö - 3 februari 2012 00:00

Hejsan nu var dett ett tag sen jag skrev några rader  

vi var på dop i helgen, lilla Liam döptes, Sofia och Peters lilla grabb, det var jättefint  alltihopa, jag tog några kort på de fina tårtorna de hade gjort från Carros här i säffle, Carros fik tror jag det heter, det var verkligen fina tårtor,

 

 och det var inte bara jag som tog kort av dem , och jättegoda var de med, så de var inte bara underbara att se på psalmen som stod på tårtan, var den vi sjöng på dopet i kyrkan,

jag tog några nya kort på Teddy när han var med mej o gubben på en promenad häromdagen

   

jag har även uppdaterat min "strumpe länk " och lagt till denna nya mössa som jag nyss gjort färdig, mycket nöjd blev jag faktiskt

 

 mitt Lovikka garn har kommit, och första vanten är klar, nu ska den bara ruggas upp och broderas på så får vi se hur det blir. 

här är det kallt så in i vassen  -9 nu, alldeles för kallt för mitt tycke , jag längtar efter solen  

Stefan har börjat på övervåningen, han har sågat upp i väggar, satt takbalkar där det är bärande och fixat och donat, jag tror det kommer att bli riktigt riktigt fin....det är spännande,  ha de gott till nästa gång mvh Anki  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards