bernerhagen

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Ann-Christin Silensjö - 8 mars 2012 18:26

ja jag sitter här med min fot...hm

kan inte säga annat än att det är lite tjatigt...

jag har stickat lite, fått färdigt lite Lovikka vantar som legat och väntat

barnvantarna är än så länge färdiga i dessa färger, bebis vantar är det väl egentligen

     

de är så himla söta de så, några dam vantar är också klara, de ser ut så här

   

tur man tycker det är kul att sticka,

här har vi fått snö....tråkigt tråkigt, jag vill ha sol ju, sol sol massor av sol        

jag har uppdaterat min hemsida lite, även fixat lite med Bellsingers hemsida www. bellsinger.se

tog lite nya bilder på hundarna när vi passade dem,och idag har jag lagt upp dem och fixat lite, men jag kan ju bara sitta småstunder, annars börjar det dunka o leva rövaren i foten,det vill helst ligga uppe i typ soffan eller på en stol  bäst att lyda annars blir det väldigt ont ha en fin kväll mvh Anki 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards