bernerhagen

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Ann-Christin Silensjö - 31 oktober 2012 23:35

jag vägde lilla Merlin nu 23.30 då vägde han 193 g  så han kämpar på den lilla kraken, imorgon är de 4 dygn, nu vill jag att tiden bara ska gå, så han växer till sig, tänk hur man är,

Stefan har gått av sitt skift nu kl 22 i kväll, nu är han ledig i 6 dagar, det ska bli så skönt, jag tog lite kort idag

         

Saga tycker det är skönt att ligga på rygg och vila lite, men så här ser de ut nu hela gänget i M-kullen

de har fått en egen sida, där man kan följa dem  http://www.bernerhagen.se/M_kullen_forstasida.html

fick ett kort på Silje men det blev så suddigt, men imorgon ska hon o Irmelin in i badet, och borstas ordentligt, de ser ut som 2 små utegångsfår dessa båda tjejer

 

ha de gott så länge mvh Anki 

Av Ann-Christin Silensjö - 31 oktober 2012 10:15


Jag tror vår lyckliga stjärna  hörde mina böner igår....inatt har det vänt  lilla Merlin vägde 225 g när han föddes, sög inte ...gick ner till 187 g ...paniken var ett faktum....igår var han nere på 171 g...jösses ...den brännande känsla som finns någonstans innom oss vid sådana här tillfälle, höll på att ta kål på mej, rädslan...och stå där med tomma händer, vad ska jag göra, jag matade lite lite 1ggr/tim, ökade lite matade varannan timme natt som dag...nu på morgonen vägde han 185 g ja sa det till honom i morse...yes yes Merlin..nu är vi på G, en sån otrolig känsla... men man ska inte ropa hej förrän man är över ån...ja vet, men vad kan jag annat göra

ja är så jätteglad...hoppas bara det håller i sig, så kraken orkar ära själv, det går mycket bättre nu med flaskan

Saga och de små mår bra , jag hinner inte så mycket med de andra, ser bara att allt är fint , och att allt rullar på,

det blir inte så mycket annat än att sitta därinne, man orkar liksom inte riktigt släppa det, så jag sitter därinne och

    ha det så gott till nästa gång  

         

hittade några bilder på våran lilla Katitzi när hon var liten, hon är fyllda 1 år nu, hon är ur Sagas förra kull

här är hon o mamma Saga

här är Katitzi O kompisen Dagny

 

Kaitzi igen

hela Sagas förra kull

 

Katitzi

 

nej här sitter jag o drömmer, dax att koka välling till lilla Merlin, ha de gott till nästa gång /Anki         

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards