bernerhagen

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Ann-Christin Silensjö - 2 januari 2013 15:51

Vi önskar er alla ett toppenår 2013, nu ska det bli det bästa    det känns ändan ut i tårna....  

jag kunde inte bestämma mej vilket kort jag skulle ta   så detta är på

lilla Magic

 

Magic & Gersemi 

 

Katitzi

 

de är lika fina alla 3 så jag kunde inte välja   

 


idag har vi varit i karlstad ja o gubben, sen var vi på en härlig långpromenad i skogen med alla hundarna, det syna fortfarande att lilla Magic har lite svårtmed språket, han har inte lärt sig Svenska ännu  skojar bara, men lite i sin egen värld är han lilla gubben, jag är så jätteglad för han, och han är ärldens goaste, mysigaste och finaste som finns....  i vårat hus finns vissa regler....  

 


ja tänk vad de betyder dessa små "sagogryn" vad skulle man göra annars   


kanske hade man så här....   


nej för min del föredrar jag hundarna, inget fel på papegojor...men   nej nu ska jag försöka mej på lite nya tovade tofflor, får se hur detta blir, ha de gott till nästa gång.../Anki


 

En indian satt och pratade med sitt barnbarn.
Han sa: ”-I alla människor bor det två vargar som slåss.

Den ene är ond. Det är ilska, fruktan, missunnsamhet, avundsjuka, 
sorg, arrogans, självömkan, lögn, överlägsenhet och egoism.

Den andra är god. Det är glädje, fred, kärlek, hopp, lugn, ödmjukhet, 
välvilja, empati, sanning och tillit”.

”Vilken varg vinner?”, sa barnet.

”-Den du matar”, sa den gamle mannen...

 


        

   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards