bernerhagen

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Ann-Christin Silensjö - 30 mars 2013 00:56


ja nu har långfredagen övergått till påskaftonen...Blåkulla färder och div. är överstökat...

 

jag hoppas det gått bra för alla   

kanske skulle skylta lite bättre så här i flygtider   

 


ja har gjort en del påsk kort på hundarna, några har jag redan satt ut, men här kommer de igen... 

puppy som valp

Ayla

 

Katitzi

 

Liam som nu ska heta "Sölve"

   

Magic & Puppy

 
Magic
 

 

vi har varit på kalas, och ätit mycket god mat, kakor och tårta, nu är jag proppmätt, nöjd och glad med dagen, 

jag har även gjort fädrigt hemsidan till Margareta & Helge, vill ni hälsa på inne hos dem så går ni in här

 

ja jag har inte så mycket mer  att till lägga såhär på småtimmarna...

denna lilla bok gjorde jag idag bilderna är på Bernerhagens Silje, Irmelin , Gersemi och på MY Exotic World Touch of Magic "Magic"

 

hoppas ni får många påskbrev imorgon eller idag rättare sagt.... ha de gott till nästa gång /Anki




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards