bernerhagen

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av Ann-Christin Silensjö - 27 juli 2013 17:18

idag har vi varit på utställning i Ransäter, Puppy fick åka ensam eftersom Magic är ny op,

här har vi anlänt Maggan Helge & Desiree, min kära syster yster o Puppy, lite synd var det Bernerhagen's Ulvar var anmäld men eftersom det inte kom någon nr lapp, så ringde vi SKK och fick reda på att betalningen inte hade gått igenom på nått vis, så han var inte anmäld, när vi kommer till utställningen så står han med i katalogen ändå...inte vet jag vad som har blivit fel...men synd var det

 

Puppy är så jätteduktig och fick Excellent och plac. 2

       

gissa om hon blev glad när hon träffade domaren   

 

det var en varm och härlig dag...

detta fick Puppy av min syster när hon varit så duktig

 

och detta fina halsband fick jag av min svägerska   

     

lite nya plädar innandlade jag med

   

 tillbaka i hemmets lugna  vrå...Home Sweet Home, Home is were you story begin...

stefan sitter i trädgården med hundarna och tar det lugnt, Magic får vara med ute , men han får sitta i buren med tratten på när de andra hundarna är ute, allt går brar fint,6 ggr per dag går vi en liten promenad, masserar och kyler, då får han ligga ute en ½ timma utan tratt och bara ha de gott, lite synd är det allt om honom tycker jag, men men snart har det gått 1 v. den 6 Aug . ska vi på återbesök,

   

lite får man spana när de små juvelerna ligger ute

         

Stefan skulle ta en liten bensträckare i solen...men det var fler som behövde det verkade det som  

 

nu blir det att rusta inför torgfesten i kväll, "valpvakten" kommer kl. 18 och vi har beställt bord på Bella Rosa till kl. 19.00, privatchaffis till hemfärden är ordnad      ha en riktig go kväll, det ska vi ha , ha de gott till nästa gång/Anki

   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards