bernerhagen

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Ann-Christin Silensjö - 5 augusti 2013 19:37

Silje & Irmelin börjar bli ordentligt runda om magarna nu, snart är deras valpar här   ja nu har 2 av valparna flyttat, lilla Ottilia är fortfarande kvar här, några nya kort tog jag i söndags innan Olvine & Oliver flyttade, och imorgon ska Magic på återbesök, ja nu har det redan gått 2 v efter op. först nya valpkort på Oliver & gänget

gissa vem som går på golvet nedanför   ja lilla Novalii såklart

                   

Bernerhagen's Olivia ska bo kvar hos oss 

  

titta vem som kommit hem till mamma    jo visst lilla Elvira ville komma hem igen


Magic har fått en ny tratt , verkligen något jag kan rekomendera, det regnade lite när jag tog bilderna

      

han sköter sig relativt bra Magic, det är tufft men det går...hoppas allt är bra imorgon på återbesöket och då ska vi 1:a gången på rehab.

här blir Silje & Irmelin rundare och rundare om maggarna   siljes tid går ut den 13 aug, och Irmelins tid går ut den 17 aug. Stefan har gjor 2 st. nya valplådor till dem

 

lite fix så är de klara

nya bilder på Silje

     

nya bilder på Irmelin det är 6 dagar emellan dem , jag tycker silje är tjo ckare, sen om det beror på de 6 dagarna eller om det är mindre antal valpar i magen vet man inte...det beror väl på hur de bär valparna med, men det ska bli spännande att se 

     

Änglatrumpeterna börjar slå ut, jag älskar dessa stora härliga blommor, och den underbara doften, stark liljenkonvalj...härligt

     

igår var vi hos Carina & Anders och jag fick några roliga skott som jag sätte direkt när vi kom hem, hoppas hoppas jag klarar dem, Carina ska följa med oss till djursjukhuset imorgon, alltid roligt att ha någon med sig, stefan jobbar så det är bästa han får göra det ifred   

nu är snart maten klar bäst att börja duka för våra gäster   så de inte behöver svälta när de kommer   

ha de gott till nästa gång mvh ANki

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards