bernerhagen

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2013

#Cavalier king Charles spaniel valpar...

Av Ann-Christin Silensjö - 14 augusti 2013 23:41

ja så tokigt det kan bli, ibland tänker man inte på att kanske nämna någon gång att det är Cavalier king Charles spaniel man har, man tar liksom det för givet på nått vis, man sätter ut massa kort, det är ju faktiskt inte säkert att alla vet just om rasen, skärskilt inte de enfärgade som Ruby & Black and Tan   

för ovanlighetens skull har jag tagit lite nya kort   idag onsdag är våran smultronfamilj's valpar 5 dagar

mamma Bernerhagen's Silje med sina små

       

finaste pappan till valparna kommer här Tibama's Reinbow Poet "Dante"

här kommer nya kort på var och en av valparna... killarna först

Bernerhagen's Prins som har en stor virvel mitt mellan ögonen precis som sin mor, det syns inte nu när hon är stor , faktiskt, men när hon vr liten syntes de  mer   

Bernerhagen's Poker

 


Bernerhagen's Paladin


 

här kommer tjejerna

Bernerhagen's Pippilotta

 

Bernerhagen's Petronella

Bernerhagen's Pepita

 

Bernerhagen's Paloma

 

allt lungt ännu med Irmelin, hon äter lite dåligt men inget annat

var tvungen att sätta ut dessa korten igen , jag tycker de är så vackra...ja faktiskt, men jag vill inte möte dem i skogen ensam...nej det vill jag inte ...   


               

också lilla Bernerhagen's Katitzi...det tog jag på utställningen i Borås...

-mamma jag vill hem, alla fjärilarna hemma...nu tar säkert Puppy dem, tror jag nog hon tänker

                     

gillar verkligen den här bilden på gubben o hundarna...man blir verkligen lugn av att se på den...detta är verkligen semester   

 

sötaste Bernerhagen's Olvine "Molly" 

   

ja ha det nu så gott till nästa gång /Anki   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Silensjö - 22 oktober 2022 21:24

ja vi har fått valpar här nu lilla Inova fick 8 st.   helt fantastiskt   Juni väntar valpar i slutet av månaden och har blivit rejält rund om magen    så spännande Vi har gjutit och målat en hel del till Halloween i år faktiskt, vi gjuter ju i...

Av Ann-Christin Silensjö - 6 maj 2021 21:30

ja nu är vi i maj redan. jösses vad tiden går      här är full rulle som vanligt, vi är i full gång med "vårsådden" här, hoppas det gror o tar sig här på Bernerhagen många planer på g      just nu har vi Bellamis 3 små här de är 4,5 v nu o...

Av Ann-Christin Silensjö - 1 april 2021 10:55

Vill börja med att önska er alla en rintigt fin o Glad Påsk, ja tror att vi behöver det allihopa idessa tider      ja här är det full rulle som vanligt, inte mycke tid över för att uppdatera bloggen    Nu har alla valpar åkt, och kvar är Wil...

Av Ann-Christin Silensjö - 25 januari 2021 19:08

Allt rullar på här på Bernerhagen, de små växer och vi lever just nu i en "valp bubbla"  av lycka en helt underbar bubbla kan jag lova      dessa små är snart 4 v           sen har vi Destimorias små juveler       och sist Olivias...

Av Ann-Christin Silensjö - 10 januari 2021 14:56

Idag har solen varit framme   så härligt, här rullar allt på som vanligt, Puppy o valparna mår fint, det har varit lite oroligt men nu är allt ok här, bara maten kommer igång o alla går upp så känns det bra, och nu kan vi andas ut här känns det som...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards