bernerhagen

Direktlänk till inlägg 1 januari 2015

1 Januari 2015

Av Ann-Christin Silensjö - 1 januari 2015 22:41

ja det känns konstigt att i redan är på nytt år 2015 jag som nyss lärt mej skriva 2014   just när man vant sig, är det dax att byta år...

 

ja ut med julen och det gamla året...in med det nya året och ut med julen...japp julen är utstädat här nu ...redan...ja det känns bra, in med nya friska tag...vi hoppas att 2015 ger oss alla ett fint år...

imorgon fredag är valparna här på Bernerhagen 3 v. redan

idag har de fått lite uppblötta torrkulor med majsvälling i , det gillads efter en stund, inte så lätt i början

                       

mina små hjärtan               

de åt riktigt duktigt faktiskt....

jag kan inte med ord beskriva va glad jag är i mina hundar och detta med valparna jag är verkligen helt såld...eller hur ska jag förklara, det är min grej...i'm loving it   jag älskar dem av hela mitt hjärta, så roligt när grabbarna kommer hem, de  hälsar på hundarna så klart, men sen går vägen till valplådan   

ja efter maten tuttar lite på mamma, lite varm välling är inte fel, och värma sig lite man blir ganska blöt när man bada i maten   

         

sen är man trött och mätt...

             

             

idag har  jag varit ute på en promenad, jag kan inte ljuga o säga annat än att det känns helt ok med takdropp några plusgrader, lite lerigt på vägen men inte halkigt...ett stort plus....solen kikar fram lite då och då...jösses det finns hopp...vi går med stormsteg rakt mot våren...försök förstå...våren   ...sommaren...suck...även om det är ett tag kvar dit, så är vi ialla fall på rätt spår  tjjooohhhooooo   

         

jag har nu varit   fri i 3 år nu,

jag tänkte ge ett annat nyårslöft denna gång...men det är svårt...som sagt Choklad är bra ...men inte hur mycke som helst   

   

det var liksom idag jag skulle börja mitt "nya" liv...det gick ganska ok på fm, och dagen....men det kärvade till sig lite nu på kvällen...men men sånt händer   det är nog imorgon det börjar...kom ja på   

 

nu har första sidan i boken blivit till....imorgon är en ny dag ...med nya möjligheter..

sitter här och funderar...ska jag åka och kika på My dog i Göteborg...eller ska jag inte...hm ja vi får se hur det blir, har kikat lite på tågblijetter, tror det blir tåget i så fall, som ja och Lena gjorde förra året

 

   

 

 


nej nu  blir det att ta ett ryck till innan natten...först ska här "tuttas"

                       

ha de gott till nästa gång / Anki

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Silensjö - 22 oktober 2022 21:24

ja vi har fått valpar här nu lilla Inova fick 8 st.   helt fantastiskt   Juni väntar valpar i slutet av månaden och har blivit rejält rund om magen    så spännande Vi har gjutit och målat en hel del till Halloween i år faktiskt, vi gjuter ju i...

Av Ann-Christin Silensjö - 6 maj 2021 21:30

ja nu är vi i maj redan. jösses vad tiden går      här är full rulle som vanligt, vi är i full gång med "vårsådden" här, hoppas det gror o tar sig här på Bernerhagen många planer på g      just nu har vi Bellamis 3 små här de är 4,5 v nu o...

Av Ann-Christin Silensjö - 1 april 2021 10:55

Vill börja med att önska er alla en rintigt fin o Glad Påsk, ja tror att vi behöver det allihopa idessa tider      ja här är det full rulle som vanligt, inte mycke tid över för att uppdatera bloggen    Nu har alla valpar åkt, och kvar är Wil...

Av Ann-Christin Silensjö - 25 januari 2021 19:08

Allt rullar på här på Bernerhagen, de små växer och vi lever just nu i en "valp bubbla"  av lycka en helt underbar bubbla kan jag lova      dessa små är snart 4 v           sen har vi Destimorias små juveler       och sist Olivias...

Av Ann-Christin Silensjö - 10 januari 2021 14:56

Idag har solen varit framme   så härligt, här rullar allt på som vanligt, Puppy o valparna mår fint, det har varit lite oroligt men nu är allt ok här, bara maten kommer igång o alla går upp så känns det bra, och nu kan vi andas ut här känns det som...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards