bernerhagen

Alla inlägg den 13 februari 2015

Av Ann-Christin Silensjö - 13 februari 2015 22:59

jaha jag så här kan det gå när inte haspen är på

 

tokigt...vi skulle gå på promenad Puppy, Petronella, Queen, Nowalii och lilla Rå, när vi kommit halvvägs , trasslar jag in både händer o fötter i kopplen...dromli som en ä.....eller vad det heter, tövvlig i bena.....

så glasögonen är i fyra delar  ena glaset glömde jag , det ligger väl fortfarande där på vägen...suck...ja ja det gick ju bra ändå, jag har en whiplashskada sen några år tillbaka

 sen jag blev påkörd av en bil bakifrån när jag stog i ett väg korse med stopplikt , den fick sig en ordentlig törn kan jag säga...så det känns inte så bra....ja jag det kunde varit värre.....

idag har Udar flyttat, kvar är Urvil och vår Urmya hon ska heta "Villemo" vår lilla trollunge... Urvil ska vara kvar till på onsdag, 

här är lite kort jag tog när snön var kvar, jag fick bära dem ut i väskan, eftersom de var 3, nu går det lättare när de bara är 2...

                     

puppy

 

Magic med de små....han lär Urvil "Harry" som han ska heta lite konster   

 

jag Urvil "Harry" ser på tv...medan vår lilla Urmya "Villemo" leker på golvet

 

ja det blir att ta det lite lungt , ha de gott till nästa gång mvh Anki  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards