bernerhagen

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2015

Söndag kväll....

Av Ann-Christin Silensjö - 23 augusti 2015 23:53

 

ja nu är helgen redan slut och vi går mot nya äventyr, några roliga några mindre roliga...och några alldeles "bara" vanliga...

igår var vi på bröllop Karin & Lars gifte sig, våra närmaste grannar, allt var så jättefint och trevligt, verkligen

   

och idag har vi haft en underbar familj från Norge här som vill ha valp   

här sitter deras barn med några av hundarna

 

ja här flyter allt på jag kan inte säga ..."som vanligt" för det är det inte.... mitt hjärta har gått i tusen bitar, verkligen, så nu vet jag att det kan göra det   

 

gick till skogen en sväng nu i kvällingen och plockade 5 liter blåbär, sen tog vi Zavanna och Villemo och åkte o sa hej till Jimmie o Christian våra tvillinggrabbar i stan, Christian skulle åka till Norge o jobba, sen kikade vi in hos mellangrabben Robert, kul att tänka på annat

 

ja ja vi tar en dag i sänder, måtte någon från de högre makterna hjälpa mej och vägleda mej rätt, för jag vet verkligen inte hur jag ska kunna ta det beslutet, fast jag vet att jag måste göra det kanske snart....idag har hon lekt lite lilla Silje, hon åt maten i kväll, man kan verkligen inte se något på henne...det är det som är så svårt, eller såklart jag är glad för det, men jag vet ju att vi inte får ha det så, utan det som händer i hennes lilla kropp händer ju ändå...

och en dag, så går det ju inte längre....och då

   

då får man ta nya tag och glädjas åt det man har kvar....

imorgon ska jag rycka upp mej...måste fokusera på annat, Stefan börjar jobba imorgon, jag går till skogen en sväng på fm, några av hundarna får hänga på, sen när Stefan kommer hem ska vi måla lillhuset, det ser jag fram emot, sen ska vi gjuta lite inför skördefesten som är här ute på Värmlandsnäs om 14 dagar

Stefan har gjutat dessa igår

 

Susanne på Hejastugans kennel ringde mej i lördags och berättade detta roliga

Bernerhagen's Mary Lou "Nicki" fick Excellent på utställningen 

det var jättekul   jättegrattis till er   tack Susanne för de fina korten   

       

 

ha de gott till nästa gång /Anki  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Silensjö - 22 oktober 2022 21:24

ja vi har fått valpar här nu lilla Inova fick 8 st.   helt fantastiskt   Juni väntar valpar i slutet av månaden och har blivit rejält rund om magen    så spännande Vi har gjutit och målat en hel del till Halloween i år faktiskt, vi gjuter ju i...

Av Ann-Christin Silensjö - 6 maj 2021 21:30

ja nu är vi i maj redan. jösses vad tiden går      här är full rulle som vanligt, vi är i full gång med "vårsådden" här, hoppas det gror o tar sig här på Bernerhagen många planer på g      just nu har vi Bellamis 3 små här de är 4,5 v nu o...

Av Ann-Christin Silensjö - 1 april 2021 10:55

Vill börja med att önska er alla en rintigt fin o Glad Påsk, ja tror att vi behöver det allihopa idessa tider      ja här är det full rulle som vanligt, inte mycke tid över för att uppdatera bloggen    Nu har alla valpar åkt, och kvar är Wil...

Av Ann-Christin Silensjö - 25 januari 2021 19:08

Allt rullar på här på Bernerhagen, de små växer och vi lever just nu i en "valp bubbla"  av lycka en helt underbar bubbla kan jag lova      dessa små är snart 4 v           sen har vi Destimorias små juveler       och sist Olivias...

Av Ann-Christin Silensjö - 10 januari 2021 14:56

Idag har solen varit framme   så härligt, här rullar allt på som vanligt, Puppy o valparna mår fint, det har varit lite oroligt men nu är allt ok här, bara maten kommer igång o alla går upp så känns det bra, och nu kan vi andas ut här känns det som...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards