bernerhagen

Alla inlägg den 22 november 2015

Av Ann-Christin Silensjö - 22 november 2015 21:18

tiden den bara går o går den...fort går det med   

ja vi går här i väntans tider    Gersemi är lugn är, vi har rakat magarna på både Gersemi och Saga idag, 

   

här syns de små när de sparkar där inne...


 
 
   

Det har varit en fin , men kall dag här idag

                       

ja nu är vi snart inne i ett nytt kapitel här på Bernerhagen, lika spännande som alltid, Gersemi's kull blir våran X-kull och Saga's kull blir våran Y-kull...så vi får se va vi hittar för namn till de små underverken   

   

finaste Silje

                 

Zavanna fyller snart 1 år nu, stora finaste tjejen   

   

Gersemi ute en sväng....

                                   

Villemo & Zavanna är riktiga fisar på att äta   

   

idag har vi putsat fönstren "på insidan endast" för det var för kallt, fårr upp stakarna i rummet, och julgardinerna, tänkte det är bästa att börja så jag hinner , blir inte så mycke tid över när de små kommer....

denna fina fick jag av finaste Anki på Mimmidale's kennel när jag fyllde år i fjol sommar, den är helt underbar

   

ikväll när jag tog min kvällspromenad så fik jag följe med denna lilla krabat   

       

 

 

korten blev så dåliga för det var såpass mörkt, det var lite tråkigt 

               

 detta är Zilla en dotter till Saga och hennes bästa vän   

       

 

nu till Älgjakt och våran Norrlyckans Freja "Ayla" kanske inte de roligatse bilderna att se, men så är det ju , det är Stefan o Ayla som jobbar ihopa, de är duktiga, det är ju detta Ayla är född till, men även i mitt hjärta kan det göra ont, fast hon är min egen hund ...det är svårt att se ibland, men men så är det, hon o gubben gör sitt jobb ialla fall, 

     

Julmarkanden är gjord, och jag o mor var med

                  

 

ja nu blir det att pyssla lite innan natten står för dörren, ha de gott till näta gång / Anki


   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards