bernerhagen

Alla inlägg den 1 mars 2016

Av Ann-Christin Silensjö - 1 mars 2016 21:15

japp nu har de små liven blivit 1 vecka   

och vi har tagit "massa" med kort,     

nu börjar vi med nya kort på 

Bernerhangen's Yrja "Silke"  Ruby tik

                             

Bernerhagen's Yle Black and Tan hane

                       

Bernerhagen's Ymer Ruby hane

                 

nu ikväll ska vi klippa klorna för 1 a gången på de små, vågade inte det innan  vi tog kort, var rädd att väcka dem "för" mycke, de blir alldeles tuttesjuka om de vaknar till för mycke   

mamma Irmelin och de små     

       

man kan titta och titta i flera timmar, men man kan alldrig få nog av dessa små underbara   

igår var vi en tur till skogen Ayla , Hedvig o jag

                 

bebis måste ha reflex och lyslampa i halsbandet när vi är ute....det går inte att ha henne lös på promenaderna med Cavaliererna...för då blir det full fart...jädrar i min lilla låda vad det går     så hon får bara vara lös med Ayla

tog kort på huset när jag rastade Hedvig igår kväll

Tittade på korten på "Arne" Cavaliertorpets Liam han blir 8 år nu efter sommaren...lilla gubben     

   

imorgon är det onsdag och jag och tjejerna ska på  till badhuset, ser verkligen fram emot dessa onsdagar   

det är verkligen balsam för själen dessa dagar på badet med mina fina badtjejer, sen äter vi något gott

 

Bernerhagen's Katitzi när hon var valp, vi väntar nu på att hon ska komma i löp , hon ska paras nu i mars

 

idag har Maggan o Stefans bror Helge varit här en sväng, 

och Idag har min symaskin kommit, så nu ska jag provsy...yes yes yes....  

ha de gott till nästa gång /Anki

          

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards