bernerhagen

Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Ann-Christin Silensjö - 3 mars 2016 22:27

igår kom hundmaten , alltid lika kul

           

bäst att sitta kvar...så det inte tar slut   

 

ganska tröttande att passa maten

   

igår var jag o badade med tjejerna, jättetrevligt som vanligt, vi åt på Thaien efteråt, undernbart gott, Friterad Kyckling, ris och jordnötsås   

   

det snöade som bara den här igår...

 

lilla Hedvig älskar snön   

imorse när jag vaknade , så nedanför min säng har jag en valplåda till Irmelin, och vad säger man när det första man får se på morgonen är dessa små juveler   

       

på fm kom Karin inom å tog en kopp kaffe   

sen kom Sandra

Lindelou och Hedvig skulle sitta i knä samtidigt   

   

sen kom Jimmie & Christian , Jimmie myser med Hedvig, hon är allt ganska stor för att vara 4 ½ mån. tycker jag

   

lilla Puppy båda Tyskimporterna blir 4 år till sommaren

 

ja tiden går fort...

 

Både Silje & Queen ser ut att vara dräktiga, så det blir nog 2 kullar i början av April som vi har räknat med, har varit lite knöl med att få dem att äta och så, så det är allt smått på väg till Bernerhagen igen hoppas vi

              

denna Älgen har kommit från Tyskland, och nu är snart gummiformen klar, så imorgon ska vi göra stödformen , sen klar för gjutning i cement     

imorgon är det våran bröllopsdag, gifta i 27 år, vi hade dubbelbröllop jag o syrran , syrran o Gunnar hade sina 2 flickor, och vi hade bara tvillingarna som var 5 år, sen kom Robert och sen kom lilla Rickard   

Stefan är mitt liv, jag träffade honom när jag var 16 år      

      

 

nä dä ska jag inte...men det låter ju bra   ha de gott till nästa gång/ Anki 



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards