bernerhagen

Alla inlägg den 21 april 2016

Av Ann-Christin Silensjö - 21 april 2016 23:31

Jag tror det är bra om var och en sköter sitt...  

ja jag är stolt över våran kennel, och för alla våra fina valpköpare... jag är glad o nöjd med de parningar vi gör och gjort, det är detta som är vår kennel,

våra hundar...planer, parningar, valpar och allt som hör till

detta är en del av vårat liv, vi sköter vår kennel och vårat här på Bernerhagen,

och jag hoppas andra gör så med, 

jag vill kunna skriva ut våra planer, visa vad vi tänker göra, jag vill ha en öppen hemsida där jag kan skriva vad vi gör här på Bernerhagen, jag hoppas kunna fortsätta med det,

 

är det någon som har problem med detta så får de fördriva sin tid på någon annas hemsida, eller ändå bättre...lägga den tid o energi på sin egen kennel och sin egen hemsida...

  

 

man kan gå in på vår hemsida på första sidan och klicka på tidigare kullar, där kommer alla kullar fram som vi har haft, klickar man sig vidare och in på statestiken där ser man varje kull och statestik på varje kull, vi har vår kennel godkänd av Länstyrelsen beslutet finns på förstasidan, och vi betalar in moms för alla våra valpar, vi sköter dem på bästa sätt, så jag tror jag vet hur vi ska driva vår kennel och vår hemsida .


 

 

nu lämnar vi detta tråkiga bakom oss för denna gången, och återgår till roligare saker som tex våra underbara hundar, valpar planer och allt annat trevligt som förgyller VÅR dag   

       

idag har vi bara njutit av dagen    jag o Britt-inger satt på fm och drack kaffe och bara njöt i solen   så underbart....

sen har vi fixat nätet i stora hagen...gissa om det var lajbans   

               

sorkhål fanns det gott om   

               


skött om dessa små underbara

Siljes små

       

Queens små

         

storarummet börjar närma sig klart, taket ska upp i ena delen sen taklisten och lite småfix så är det klart, matsalsbordet kommer inte förrän i juli...  lite tråkigt men men ....

         

ja det var detta för denna gången, nu blir det att hoppa i säng....stefan jobba sista fm imorgon så han sover redan,

igår var vi och badade i rehab. basängen i Åmål, Ebba, Inger, Inga-Lill o jag, så helt underbart

det är fullmåne ute ...alltid lite speciellt tycker jag...

                                     

 

 

ha de gott till nästa gång /Anki  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards