bernerhagen

Alla inlägg den 23 januari 2019

Av Ann-Christin Silensjö - 23 januari 2019 21:16

allt går bara fint här, Petronella är bara så duktig   

           

här kommer kort på var o en av dem   

               

jag vet inte riktigt hur jag ska göra, fick en tanke av en vän o uppfödare kanske ska jag spara lite på den ena Black and Tan tiken o kanske Black and Tan hane så får ja se hur det blir   

ja jag får ta en funderare


det är så svårt med alla valpköpare, det är så många som vill ha, många som har väntat länge, upp till 2 år, men det är inget man kan göra något åt....

det finns inte så det räcker till till alla hur gärna man än vill


Bernerhagen's Katitzi ska ha valpar den 12 feb. om det nu har tagit sig, jag är fortfarande lite osäker, men börjar nästan tro att hon faktisk är med valpar   mer info finns under planer 


här är Bernerhagen's Silje "mormor" till valparna hon är ua på    7 år o 4 mån, hon fyller 8 år i mars o ska snart göra 8 års intyget på   

så vi får hoppas det går bra   

             

ha de gott till nästa gång 

  

  Anki  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards