bernerhagen

Alla inlägg den 25 januari 2021

Av Ann-Christin Silensjö - 25 januari 2021 19:08

Allt rullar på här på Bernerhagen, de små växer och vi lever just nu i en "valp bubbla"  av lycka

en helt underbar bubbla kan jag lova     

dessa små är snart 4 v

         

sen har vi Destimorias små juveler

     

och sist Olivias små    som är 4 dygn

 

så kul att få glädjen att få dessa små underbara, och få vara med om detta, det kan inte beskrivas i ord   

 

Det är en svårt tid nu tycker jag, så många som står o väntar på valp, alltid folk som blir besvikna att inte de får en valp, jag förstår det men plötsligt händer det tänker jag.


Det är svårt att svara på alla samtal.

Jag svarar så fort jag kan,

 oftast är det nr som inte är registrerade, då ser man ju inte vem som ringt, och då är det omöjligt att ringa tillbaka.


sms och mail hinner jag inte med, en fråga i ett mail eller ett sms leder oftast till flera frågor, har man ett helt gäng att svara på, så hinns det inte med. Därför är det bättre att ringa mej, 


Vi har några planer framöver, men jag kommer inte skriva ut det förrän jag vet att det blir smått.

ha de gott   /Anki



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards