bernerhagen

Alla inlägg under juli 2009

Av Ann-Christin Silensjö - 20 juli 2009 23:37

idag har jag varit på Cia balder's kennel http://www.cia-balder.se/ på uppfödarträff, det var jättetrevligt, vi var 13 st , jättekul att träffa andra uppfödare innom rasen, god mat och de bodde så fint, utsikten var fantastisk, se alla hennes fina hundar, ja det var verkligen roligt, när man bytt ras så här som vi har gjort, så behöver man höra erfarenhet få tips o råd från de som kan rasen. Ja det var en trevlig o lyckad kväll, ser framemot nästa träff som blir i oktober.

Ja här har inte hänt så mycket sen sist, jag fick inflammation på tarmfickor, så här har inte bllivit många knop, men är på bättringsvägen, Linus som vi ska para Dezzy med har varit här i 7 v, men har fått åkt hem till sin familj på "permis" (-: , nu kommer han inte förrän Dezzy är i höglöp, tur att Linus matte o husse är så snälla,  

gubben har sin sista semestervecka nu, man får lite panik vad tiden går fort, men vi fortsätter och väntar med spänning på att Dezzy ska komma i löp, och jag hoppas verkligen det blir valpar nu, jag är faktiskt riktigt valpsugen nu, det ska bli underbart... ha de gott alla mvh Anki

Av Ann-Christin Silensjö - 7 juli 2009 23:32

vet inte hur man sätter in  fler bilder i samma inlägg men prövar här...

Av Ann-Christin Silensjö - 7 juli 2009 23:16

har inte skrivit på ett tag nu...

men min heliga resa gick till kusten Strömstad o Grebbestad, en otroligt vacker dag, varmt och skönt, det var verkligen en rolig resa, med god mat och diverse inköp blev det. Stefan o pappa i Strömstad i skuggan


det har gått så många dagar, så jag har mycket att berätta (-:


höet är bärgat och inne, det var outlidligt varmt dessa dagar, men på något vis så går det, det är sånt som måste göras, men det blir nästan outlidligt vissa dagar.


Bernerhagens Freja, hade inga valpar i magen enligt ultraljudet, synd men vi hoppas igen på nästa löp.


Saga är omöjlig , hon är i höglöp, jag tror Dezzy är på G nu, linus visar tecken på det, men Saga är helt hopplös, hon gillar Linus skarpt, och hon uppvaktar de andra töserna här med...


våra största pojkar tvillingarna har fyllt 25 år, så vi har haft storkalas, det var jättetrevligt .Tänk vad tiden går, de små barnen de blir stora, man fattar inte vart tiden tar vägen,


idag har vi haft en hagelskur 25 mm på 10 min, jösses säger jag, våra änglatrumpeter är helt förstörda, det var kulor stora som pottekulor, det har förstört massor för oss, 10 hål i altantaket, i plasttaket....suck....men blommorna som jag har varit så rädd om, det är förstört verkligen, jag fick en chock när jag kom hem och fick se eländet, ja nu sitter jag här och grämer mej, men vad ska man göra...


imorgon fyller min mor år, så då blir det kalas igen, fast de ska till Ullared tidigt i morgon bitti, så det får bli senare på kvällen


ja detta var vad jag hade för dagen, god natt mina vänner/Anki

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards