bernerhagen

Alla inlägg under april 2010

Av Ann-Christin Silensjö - 6 april 2010 15:30

först vill jag tacka för alla fina påskkort och påskhälsningar vi fått...själv har jag inte skickat några påskkort, denna påskhelg har jag bara väntat på att det skulle bli tisdagen den 6, med blandade känslor kan man säga...knuten i magen finns fortfarande där men den börjar sakta men säkert att lösas upp...

kl 7.30 åkte vi till stan , rickard "minstingen" skulle göra skrivningen för körkortet 8.30...och han klarade det   lillgubben, 9.30 skulle vi vetrinärbesikta Lindelou, han hade inga testiklar nere ???? det var "tom peng pung" kan man säga, men vi får hoppas de kommer ner   


10.15 skulle Rickard vara på körskolan igen och gå igenom säkerhetskontroll för bil, 10.45 skulle han köra upp....och yes yes yes han klarade det   så nu har han körkort lillen med, gissa om jag varit nervös...


kl 12 ringde min mor och sa att det var några här, jag hade tagit fel på tiden trodde de skulle komma mellan 13-14 idag , men jag hade fattat fel i röran, så de kom kl. 12,

 vi var inte hemma förran 12.30 , så nu har Sol flyttat, det känns tungt och jobbigt, men det var 2 jätterara tjejer som köpte henne, den ena har haft 2 tibbar förut, hennes ena blev 10 år och den andra 17½ år, så det blir jättebra, jätte trevliga och rara var de, så det är jag inte bekymrad för, utan det ska gå bra, men det känns tufft ändå...det är egentligen inte bra när man väl har bestämt sig att placera om en hund, att vänta, det ska helst ske på momangen, annars hinner man ångra sig flera gånger, klart man får ha is i magen så det passar, men jag är så dum med detta, går det flera dagar så vänder jag på allt...typ men visst fungerar detta...varför...nej jag provar ett tag till osv...ja sån är jag...

så det har varit en häktisk dag idag kan man säga , men en roligt dag kan man säga,

lilla Lindelou vägde 2950 g idag han blir 8 v. på torsdag, så vi får verkligen hoppas "stenarna" kommer ner,

                    ha de gott alla mvh Anki

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards