bernerhagen

Alla inlägg under december 2019

Av Ann-Christin Silensjö - 22 december 2019 14:21

 

ja nu närmar sig julen med stormsteg   

det känns som evigheter sen jag skrev här, mycke har hänt sen sist,

här har vi blivit farmor o farfar   till en liten Enzo

 

detta är taget på förlossningen, som jag faktiskt var med på, det är 2 a gången jag ser ett "människobarn" (och inte bara valpar, lammungar,föl och kalvar) kommer till världen, det är väldigt annorlunda att stå och se det hela från ett annat håll kan jag säga   

här är en av våra tvillingpojkar Jimmie med sin lilla son Enzo


jag har gått o vurpat ordentligt, typ en hastig spagatnedgång utan uppvärmning, pga foppatofflor och vatten på golvet, och det gott folk gör ont kan jag säga, men man får vara tacksam att man inte bröt sig  


Bernerhagen's Catalina valpade igår den 21 dec. 2019

6 st. små juveler var det 

     

nu får vi se hur det blir med Queen, vet inte om hon är tom eller om hon kanske ha 1 valp, vi får se 


idag fyller gubben här 61 år   , och efter nyår går han i halvpension och ska jobba 9 dagar i månaden bara, det ska bli jättekul verkligen, träffade honom när jag var 16 och han 22 år . tänk vad tiden går, tänk vad mycke man har egentligen att vara tacksam över, 


ha nu en Riktigt God Jul och ät en massa god mat och ta han om varann

ha de gott till nästa gång     mvh Anki

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards