bernerhagen

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Ann-Christin Silensjö - 19 maj 2011 18:13

              hejsan

här kommer lite nya kort på de två tikar som vi behållde denna gången, Silje är Ruby och Irmelin är Black and tan.

Idag har jag och gubben planterat lärkträd och 100 st disneygranar, de ska vara färdiga om 8-10 år, riktigt kul, men det är iskallt ute, verkligen, iskallt, blåser små jä...ar rent ut sagt.

Valparna som är kvar här leker och busar med de andra, fast de bara är 9 v. idag så känns de så stora, de är ja jag vet inte men de är liksom "stora" på nått vis, de är så duktiga, de sover till 8 halv 9 på morgonen, sen ropar jag på alla 7, då följer de med ut och gör det de ska, sen går vi in och äter, sen ut igen och sen leker de en stund, men sen sover de, är det ok väder så får de vara med ute, ja jag måste säga att de är väldigt duktiga, nästa onsdag åker Tengel hem (Ruby hanen), sen den 28 åker Jovana, sen åker Juliana, sen åker Jolanta, sen får vi se hur det blir med Jeremi, nja han är ännu inte såld, men men vi får se, han är snygg och självaste alvkungen, han har en skärskild plats i mitt hjärta, så ...vi får se, så blir det ibland, man finner något skärskilt på nått vis, jag brukar säga till honom att en dag -en vacker dag dyker det upp en familj som passar dej...och mej, men just nu är han min   tokigt men sant ha de gottmvh Anki

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards