bernerhagen

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Ann-Christin Silensjö - 6 januari 2012 22:29

imorgon tar vi tåget till Göteborg jag o Inger, till My Dog, ska bli jättekul, har packat ryggsäcken och känner mej väldigt glad att det verkligen ska bli av,  en heldag utan hund fast på hundutställning  känns faktiskt knepigt, men samtidigt kul, 

har suttit här en stund och funderat på livet i största allmänhet ,det låter allvarligt   men det är egentligen ganska enkelt, just nu så har jag kommit på att man kan bygga om huset, skaffa pool och så  det skulle jag tycka vara trevligt det finns så himla mycke kul man kan göra, för att inte tala om mitt blommrum i glas som jag vet exakt hur det ska se ut men man kan säga så här....jag och Stefan tänker inte alltid lika på nått sätt  Stefan tänker på så mycket runtomkring,att jag blivit galen och sånt där trams och som allt material, tiden o.s.v    men för att inte göra allting så komplicerat så är det ju lättare att bara  tänka som jag.... vi gör det bara   

Stefan vill ha det gott, vill åka utomlands    njuta... bara må gott, inte massa måsten och massa jobb 

ok, visst kan man tycka så, men vad gör man med alla jobbiga drömmar och allt annat kul som ploppar upp hela tiden  jo man gör båda delarna, åker utomlands och bygger om     

idag blir det lite kort på hästarna  ha det nu så gott till nästa gång mvh Anki  

Pärla

         

Prisma

   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards