bernerhagen

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Ann-Christin Silensjö - 20 april 2013 23:35

 

idag har jag gjort ett kort på vår lilla familj... det är Dezzy och pappa Grim med våran N-kull som är snart 8 dagar.

 

 

så här kan det gå...


Ett äldre par i kyrkan

Ett äldre par satt tillsammans i en fullsatt kyrka.

Frun vänder sig om mot sin man och viskar:
- Jag har precis släppt en ljudlös fis… Vad ska jag göra?

Maken svarar:
- Skaffa nya batterier till hörapparaten.

 


Efter en helkväll på krogen

Två ordentligt berusade damer stannade på vägen hem vid kyrkogården för att kissa.
Den ena torkade sig med sina trosor, den andra torkade sig med en gravbukett.
Dagen efter ringer den ene äkta maken till den andre:
- Det gick nog vilt till igår. Min fru kom hem utan trosor.
- Du klaga inte, min fru kom hem med ett visitkort instoppat i röven. Där stod: Vi glömmer dig aldrig – Från alla medlemmar i Metall avd. 23

  

 

allt rullar på med Dezzy och de små, hon har varit med ute en pytte stund idag, skönt för henne att vila i solens en lite   

imorgon börjar stefan jobba igen...tråkigt...så det blir väl att ta sig en lur, som vanligt är timmen sen här hos oss på Bernerhagen, men nu ska hundarna ut en sväng till, sen blir de natta   

 

  så tokigt   ha de gott till nästa gång /Anki

 

Bernerhagen's Silje & Irmelin

       





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards