bernerhagen

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Ann-Christin Silensjö - 18 november 2012 23:29

ja idag är de små 3 veckor, de har fått smaka "vanlig" mat idag, uppblött torr foder med välling, de låg och sov när jag kom in till dem   

 

men vi väckte dem allt jag o Saga

     

så till slut kom de allt på benen

           

det tog inte långa stunde förän det var slut   

sen fick vi byta rent och Saga fick tvätta dem    

och nu blev det lite välling

 

Gersemi måste kolla läget iblant, och det är kul när hon hälsar på

     

hon hjälper så gärna till, och när hon inte är i valplådan, ligger hon o passar dem i våran säng, Saga matar dem här

 

Katitzi måste också få mat, Katizi är ur Sagas förra kull (Saga är hon som har valpar nu)

 

här ligger Saga o Katitzi, och Dagny Bernisen älskar de små, hon vet inte hur försiktigt hon ska ta


hittade dessa 2 kort sen i somras, tyckte de var så mysiga, och Änglatrumpeten så otroligt vacker

   

idag har jag gjort iordning registreringsansökan till Skk om stamtavlorna, jag har scannat in det, och ska maila in det imorgon, det är så smidigt att göra så, sen brukar stamtavlorna komma innom 1 v. 

ha de nu så gott till nästa gång /Anki











Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards