bernerhagen

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Ann-Christin Silensjö - 16 december 2012 00:46

ja tiden rusar iväg med både valpar ...julen och allt annat....  

                       

här leker vi med mamma Saga , nya hanen Magic och Gersemi

             

Mio min Mios mamma o pappa har varit här idag och hälsat på   

ett julkort har vi knåpat ihop under kvällen, det blev så här

 

idag ser man eller läser saker som berör en mer eller mindre...

den här berörde mej väldigt mycke, jag läste den på FB...det tog ett rejält tag om mitt hjärta   en barndomsvän som betydde väldigt mycke för mej, lämnade oss för ett tag sen, jag tänker på henne så himla mycket, det är så mycke som jag vill berätta för henne...men nu går ju inte det...  

 

ja detta höll på att förstöra min dag...men men så här är livet på en pinne....så himla skört och så himla värdefullt....

för att rycka upp oss lite , så finns det tänkvärda ord, som också kan ruska om en lite...och detta var just en sådan omruskning för mej...

 

   så jädrans bra...

ja idag har vi vägt valparna och avmaskat, de väger nu: Mary Lou 1952 g, Magnolia 1757 g, Mio min Mio 1626 g, Manolito 1693 g, och sist men inte minst Morocco 2057 g

ja snart kommer han...

 

om tiden ska rusa iväg så här fort, så lär vi inte hinna med allt som ska göras inför julen, så vi får väl fira julen i April...som det ser ut nu iallafall...  ja ja det kanske är trevlig det med... här kommer lite mer julkort ha de gott till nästa gång /Anki

                       


  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards