bernerhagen

Direktlänk till inlägg 29 november 2012

Landvetter i morgon...

Av Ann-Christin Silensjö - 29 november 2012 00:15

ja nu har våran lilla Magic gått på planet, och övernattar i Frankfurt, imorgon kommer flyget till Göteborg 14:15, vi ska vara där innan, leta rätt på tullen, så vi vet vart vi ska gå och få stämpeln så vi får ut honom, det måste göras innan kl. 16.00 för då stänger Tullen på flygplatsen...hm konstigt men så var det, vilken tur iallafall att vi slapp åka till Hissingen 5 mil enkelvägen för att få hans pappaer stämplade, de var snälla och ordnade det så här, hoppas bara nu det funkar, gissa om jag har fjärilar i magen, det ska bli så jättekul, äntligen kommer han   

     

ja inte vet ja varför bilden blev så här, det går verklgien inte att ändra den...hm...skumt...jaja han får väl sitta såhär da   

idag har valparna flyttat till storarummet till stora lådan, lite vilsna i början men nu är det fullfart,

       

fick tillock med upp julgardiner o stakar idag, provtände gjorde jag med , allt funkade   

men lyckades endast ta kort när de sov...och Saga som hon med...  

mysigt och julstämmning blev det direkt jag tände stakarna   


auktions stolar för 20 kr .st är perfekt att fixa till, lite vit färg, och nytt tyg, köpte detta tyget som ser ut som fårull, fårpläd liksom, det var kära syster yster som hade gjort det, och det bliv så jättefint, så jag var tvungen att härma lite, men jag valde lite mörkare, med tanke på många små tassar   

   

jag köpte 2 cm. skumgummi som vi la under tyget , så stolarna blev mjukare att sitta på, sen var det bara att häfta fast tyget, riktigt nice faktiskt...

ja timmen är sen som vanligt när det gäller mej, Stefan har åkt till jobbet, han jobbar natt, Jimmie sover han ska upp och jobba imorgon, Robert  har tagit ledigt imorgon för att passa valpar o hundar när vi åker, så jättegulligt av han   , ja jag kan väl inte sova inatt iallafall som vanligt, så jag får väl vänta lite innan jag tar kväll   

ha de gott till nästa gång /Anki




 
 
Anki   Klippan

Anki Klippan

29 november 2012 16:54

Hej Anki!
Har precis pratat med dig i mobilen och hörde hur glad du var för att allt gått bra med att få hem din nya lille SÖTNOS. Önskar dig lycka till med honom. Krama om alla dina fina vovvar från oss nere i Skåne. Det kan dröja lite men jag kommer upp var så säker och hälsar på dig för att inspectera nyförvärvet. Många kramar Från lilla Mig

http://www.mimmidalens.3w.se

 
Ingen bild

Anki

29 november 2012 22:54

japp nu är vi hemma igen Anki, allt har gått fint, förutom punkan på bilen (-: men det ordnade sig bra,
tack snälla (-:
det ska jag göra, och det ser vi verkligen fram emot, det var några månade sen sist ha de gott kram (-:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Christin Silensjö - 22 oktober 2022 21:24

ja vi har fått valpar här nu lilla Inova fick 8 st.   helt fantastiskt   Juni väntar valpar i slutet av månaden och har blivit rejält rund om magen    så spännande Vi har gjutit och målat en hel del till Halloween i år faktiskt, vi gjuter ju i...

Av Ann-Christin Silensjö - 6 maj 2021 21:30

ja nu är vi i maj redan. jösses vad tiden går      här är full rulle som vanligt, vi är i full gång med "vårsådden" här, hoppas det gror o tar sig här på Bernerhagen många planer på g      just nu har vi Bellamis 3 små här de är 4,5 v nu o...

Av Ann-Christin Silensjö - 1 april 2021 10:55

Vill börja med att önska er alla en rintigt fin o Glad Påsk, ja tror att vi behöver det allihopa idessa tider      ja här är det full rulle som vanligt, inte mycke tid över för att uppdatera bloggen    Nu har alla valpar åkt, och kvar är Wil...

Av Ann-Christin Silensjö - 25 januari 2021 19:08

Allt rullar på här på Bernerhagen, de små växer och vi lever just nu i en "valp bubbla"  av lycka en helt underbar bubbla kan jag lova      dessa små är snart 4 v           sen har vi Destimorias små juveler       och sist Olivias...

Av Ann-Christin Silensjö - 10 januari 2021 14:56

Idag har solen varit framme   så härligt, här rullar allt på som vanligt, Puppy o valparna mår fint, det har varit lite oroligt men nu är allt ok här, bara maten kommer igång o alla går upp så känns det bra, och nu kan vi andas ut här känns det som...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards