bernerhagen

Alla inlägg den 14 november 2014

Av Ann-Christin Silensjö - 14 november 2014 23:11

ja idag har vi haft trevligt besök här på Bernerhagen,

Fredagkvällen börjar gå på sista versen nu...snart är Lördagen här, och då kommer 2 familjer hit och ska kika på sina nya små familjemedlemmar, de kommer från Norge och Göteborg, här kommer lite bilder från valplådan, de har flyttat in i stora lådan nu...

bakom den grå pläden har vi gömt sladden till värmedynan, det ser lite konstigt ut att den är där, men det är därför

       

till saken hör att detta lilla katthus som det egentligen är, har fått känna på livets hårda...lilla Rå har rullat omkirng i den , grävt och lekt, så det hänger lite trådar och så, men de gillar den ändå 

även Mamma Irmelin tycker det är mysig, den är i minsta laget för henne, men vad gör de, huvudsaken är att baken kommer plats ...tydligen 

   

jag tror lilla Tilli (Ruby tiken) funderar lite här vad mamma gör där inne faktiskt....

       

Gäddmor simmar runt bland vassen tillsammans med sina barn. Plötsligt glider ett smäckert wobblerdrag förbi. Mamma gädda sneglar ilsket efter det.
-Mamma, vad var det där för något? undrar en av ungarna.
Mamma gädda fräser:
-Det där är den lilla slynan som drog i väg med din pappa förra veckan.

     

  

en härlig sommar bild på våran lilla Bernerhagen's Rå

        

   


 

       

ja varje dag är ett nytt kapitel , med nya utmaningar, nya mål, just nu har jag kommit i ett sånt där bra " läge...eller vad man ska säga, just nu vill jag göra en hel massa här hemma, jag tror faktiskt jag har "förslag" i alla rummen här ...hur vi kan göra om..liksom, det är ju jättekul ju...ibland tänker vi inte riktigt lika ja o gubben, men jag får ta det lite försiktigt så går han nog på't igen....han brukar inte vara så svår att övertala....

     

    ha de gott till nästa gång mvh Anki                                                           

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards