bernerhagen

Alla inlägg den 17 november 2014

Av Ann-Christin Silensjö - 17 november 2014 23:54

TJJOOOHHHOOO   jag hann in precis innan 12 slaget ..kl är nu 23,55 alltså är det måndag   och valparna är 4 v. det finns nya kort på deras egna sida som finns på 1:a sidan på hemsidan www.bernerhagen.se och för ovanlighetens skull tog jag några extra kort idag   igen...

lite från valplådan idag...

       

       


och nu kommer korten på var och en 

Bernerhagens Tilli 

             

Bernerhagens Tamlin

         

nu kommer de 3 Black and Tan tjejerna först 

Bernerhagen's Tula

                   

Bernerhagen's Tova

             

Bernerhagen's Tora

         

och lilla Puppy ville vara med lite idag   hon är 2 ½ år nu

 

kikade på andra kort idag , såg dessa på Irmelin & Silje

Bernerhagen's Irmelin hon som har valpar nu 

       

Bernerhagen's Silje helsyster till Irmelin, här är de 2 år   och Silje är dräktig och hon är redan riktigt stor...

     

vet ni , ja har kommit i den där "mogna" åldern...ja en kan tro en ä övermogen...hur som helst...ja har så himla ont av heten, å kommer dä nön hit så det blir litte mer än vanligt...ja då jädrar går termostaten på helvarv...dä ä så de ryker ur öra

   

  

....skämt å sido...men va i fridens dar är detta...var det  detta de menade med övergångsåldern   

tur ja inte visste något för då hade jag sagt stopp  för sån här dret vill inte jag ha ..fy  övergångsåldern...hm...ja skulle kalla det överhettningsåldern eller  svettingsåldern en blir ju tömd på vatten, ja jo just det, nu vet jag hur det är, nu kom ja på't är det inte så att kroppen innehåller vad är det , är det 60 % vatten, då innehöller jag garanterat 90 % och när dan är slut så sömner en av ren urvattning...ja så måste det vara.....

 

     

 

     

när jag tittar på dessa bilderna så längtar jag ändå mer till sommaren, det vore ju kul att få se   någon dag...suck

         


nä nu blir de att göra sista köret, Stefan jobbar natten,  ha de gott till nästa gång/ANki

    

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards