bernerhagen

Alla inlägg den 28 november 2014

Av Ann-Christin Silensjö - 28 november 2014 15:40

ja denna helgen är jag i Göteborg vi åker kl 17 från Säffle idag Fredag


Cavaliersällskapet (SCKCS) har ordnat detta, ska bli roligt och väldigt intressant...


SCKCS arrangerar hälsoseminarier på temat ”Hjärta och Syringomyelia – viktiga hälsofrågor för Cavalierens framtid”. Vi kommer att få lyssna till intressanta föreläsningar med aktuell forskning och vad vi bör tänka på när vi planerar vår avel. Våra huvudtalare är Prof. Jens Häggström och leg. vet. Cecilia Rohdin.


29-30 november på hotell Scandic Opalen i Göteborg. Vi börjar kl. 11 på lördagen.



Hälsoseminarier – preliminärt program   
Göteborg 
Lördag 29 november 
11.00 Inledning SCKCS 11.15 Föreläsning – SM Cecilia Rohdin 12.45 Fika 13.00 Föreläsning – SM Cecilia Rohdin 14.30 Gruppdiskussioner Reflektioner över dagen 17.00 Gemensam middag 
Söndag 30 november 
09.00 Föreläsning – Hjärta Jens Häggström 10.30 Fika 11.00 Föreläsning – Hjärta Jens Häggström 13.00 Gruppdiskussioner Reflektioner över dagen Avslut

Stefan är hemma och sköter markservicen här   

hade gott till nästa gång/Anki

     

Av Ann-Christin Silensjö - 28 november 2014 00:04

ja idag har vi klippt klorna på hundarna, och idag när vi gick på promenaden fick varken Silje eller Irmelin följa med, Silje är tjock som en boll, flåsar o stöna, nää jag vill inte att hon följer med, Irmelin var helgalen sist så det får räcka varannan dag för henne, hon diar ju fortfarande, så man får vara rädd om juvret så hon inte skadar sig, blött och regnit var det idag

             

idag fyllde Stefans brorsa år, så vi har varit där en sväng och druckit kaffe,

ett kort från valplådan som imorgon ska bäras ut, och valphagen i hallen ska fixas i ordning, här har vi inte "prinsessan" på äten utan "prinsen" på ärten    här ligger han o myser alldeles själv i bädden  lilla Tamlin

   

ja idag har jag Christan o Elin varit till sjön och hämtat vatten, japp vatten till mitt hår, vi får hoppas det är bättre för mitt hår än alla andra vatten med olika kemikalier i...iskallt var vattnet i sjön...nu har jag värmt det och nu ska jag testa får vi se hur det blir      


   

ha degott till nästa gång/ Anki    

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Skapa flashcards